Morning Sunshine!!

God morgon allesammans!! :)
Jag och Amelie var snabba som satan imorse.. Var klara vid 8 typ.. Så har haft rast i en timme nu typ, ska gå ut i stallet runt typ 10 och börja göra iordning Nalle och Mystik som ska ridas och sedan ska Bissen och King longeras, resten vilar och är ute i hagen idag!

Är super skönt att ha amelie här, en bästa vän, någon som hjälper till, någon att fjanta sig med, skratta med och bara vara med ;D Hon är verkligen en räddande ängel..



Just nu ligger Camilla på operationen, får hålla tummarna för att allt går bra så hon blir bra! :)
Snart ska vi gå in så ska vi äta lite till, haha! Amelie har med sig kantareller till mig, MUMS :D:D

Vi har blivit stora fan av Sean Banan och skaka rumpa.. Dansar en fin "dans" som min kära syster Lovisa är koreograf till, mohaha!!!! :D

Känns super att ha amelie här för allt kommer gå super fort, man har kul samtidigt och vi kommer få massa ledig tid! :) Vi har för tillfället flyttat ut i "lillhuset". Jag, amelie och Vincent... På tal om vincent, han är jätte jobbig.. Bara gnyr hela tiden och är aldrig nöjd.. Påminn mig om att aldrig skaffa hund! :P

Men nu ska vi väl bara pösa fläsk ett tag till för att sedan gå in och lägga på oss lite fläsk genom att äta... Vi hörs senare...


PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahahah, dansen jag lärde wilma eller? ;D;D;D

2010-09-02 @ 11:28:02
Postat av: Karin

sv: hahahhahahah aaah ;)

2010-09-03 @ 15:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0