Killing me softly...

Fy fan vad trött jag är! Har nyss ätit och sitter och kollar på idol nu :D

Hoppade alla hästar idag istället, Kakan var SUPER duktig, stannade bara 1 gång och det var för att det kom in en skäck i ridhuset och Kakan är jäätte rädd för just den skäcken :P men han var jätte duktig.. King vara duktig med, hade lite problem att få nervtrådarna att fungera och att få igång hans lilla ärthjärna :D Men han var duktig.
Nalle däremot blev jag rädd på idag, han gick upp på 2 ben några gånger var av 1 var ganska högt men fick en halsrem och så var det bara att ta igenom det men blev SUPER efteråt verkligen.. Som camilla sa, han provar om han kan slippa undan och när han märker att han inte kan så ger han sig men det var ruskigt läskigt faktist!
Hästarna kan bocka, sparka emot skänkeln osv det gör mig ingenting, jag fortsätter slå eller sparka eller vad som behövs, men när dom reser sig, då får jag riktig respekt för du kan inte göra något och det kan bli riktigt illa om de slår över, men som sagt det gick bra och han lossnade verkligen efter det när jag fick igenom det! :D Han hoppade jätte fint också!

Men nu, ska vi kolla på idol och efter det duscha och packa.. PUH! Blir sent ikväll -.-
Vi hörs!



PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0