just a little bit of your love

allt är klart, även kvällsfodring och jag ligger i sängen och bara myser!
Uppdateringen har ju vart lite halvkass i helgen eftersom man fått lite sällskap men nu ska den väl  vara tillbaka till normal hoppas jag :D haha, hoppas alla läsare kommer tillbaka också!

Idag har ju alla vilat så har bara tagit det lugnt idag, SKÖNT..
Idag när jag gick med Camilla på hennes promenad så snackade vi lite och det ser ut som jag kommer få tävla Kakan en del nästa år, visa 3 åringar om vi får några sådana på 3års test och sedan visa 4åringar på kvalite och championat och visa 5åringar.. Så känner att jag ser fram emot nästa år en massa! :D haha, kom även överens om att jag kommer rida för eskilstunaorten nästa år så HALLÅ ESKILSTUNA HEEJDÅ LOO!

Men ögonen är enormt trötta nu så d¨lig uppdatering fortsätter idag och så börjar vi om imorgon.. men jag lever gott folk, jag lever.. 




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0