Its a long way to the top

if you wanna be a toprider!

Jao, så kan det kännas ibland men efter dessa 3 månader som jag kommer få rida alla hästar så kommer jag faktist bli jävligt duktig ;) Hoppas vi iallafall :P 

Nu har jag iallafall hunnit rida Kakan, red ut en sväng och han var fin. Busade runt lite och hoppade och skuttade men inga problem ser ni, jag har balans som heter duga ;)
Nu har jag smällt i mig lite choklad och cola och sitter med TVn på och väntar på att klockan ska bli 10 så man kan gå ut och börja göra iordning Nalle som står först på tur för ridning idag, sedan är det Zlatans tur och sedan är vi klara! Så skönt med sånnahär lugna dagar. Men när amelie åker så blir det inte lika lugnt längre.... Kommer sakna henne, har vart otroligt skönt att ha henne här.. Både att hon hjälper till men också att ha en vän här.

menmen, ska kolla på Tvn lite nu för ärlig talat så har jag inget mer att säga.. Åter kommer när jag ridit så får ni höra hur det gick! :D




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer
Postat av: Eirikkathrine

Hello, any body here???

2011-01-03 @ 11:42:25
URL: http://eirikkathrine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0