Its a lazy job

Jaha, då blir det lite längre rast än menat idag eftersom Camilla ska få lite besök och hon sitter ju med när jag rider alla hästar! :D Men jag och amelie ska kolla lite film nu och sen ska vi ut i skogen och plocka kantareller så vi kan käka kantarell omelett ikväll, MUMS :D

Idag ska Nalle, Zlatan, Ozzy och King ridas.. Men det blir antagligen först efter lunch.. Hur ser er dag ut? 

Ärligt talat så har jag börjat få lite hjärnsläpp och vet inte riktigt vad jag ska skriva i bloggen, lite tips kanske?? Självklart blir det lite häst tips då eftersom det är de jag kan :P haha! Men kom gärna med förslag och självklart ska jag bli bättre med bilder igen för det har blivit lite dåligt med det, ska kanske slänga ihop ett litet kollage nu?! 

Bilderna är på stallplanen med skrittmaskinen, stallet, en bild på mig, en bild på när jag rider Nalle och en bild på när jag och amelie skulle elda lite... Watch and enjoy :)



PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa thaaa bäääst

ha mer bilder från när du rider och på alla hästarna!!! :)

2010-09-08 @ 11:56:49
Postat av: Anonym

sv: på hästarna kan jag fixa men när jag rider är svårt eftersom amelie gör iordning dom och camilla tränar mig men kan fixa mer på hästarna, eller försöka iaf ;)

2010-09-08 @ 17:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0