it just turns me on..

HERREGUD säger jag bara.. 

Vilka underbara hästar vi har.. Alla 5 hoppade SUPER.. helt otroligt, brukar alltid vara någon av dom som är lite halvdan men alla var verkligen KANON.. Finns inte ord för att beskriva dom.. Sånnahär dagar så älskar man verkligen alla våra fina hästar som står i stallet.. eller ah, alla är ju inte våra ägandevis men ändå så bryr vi oss om dom och tycker om dom lika mycket som våra egna! :D

Några nya nyheter är också att jag ska bli inhyrd som hoppryttare på en dressyrhäst. "Tanten" som äger den är lite dressyrig om man säger så och den skjuter tydligen lite efter hinder av glädje så jag ska alltså bli inhyrd, hääärliga pengar :D Sedan på tisdag kl 18.00 för att vara exakt så kommer det komma en häst som inte vill fatta vänstergalopp och ska tydligen vara lite istadig så då ska jag sitta upp och rida.. KUL! :D sånt är roligt, bra PR för mig också även om Camilla står på marken och hjälper mig men det är ju ändå jag som rider så det är ju super roligt.. 
När tjejen med den hästen som ska komma på tisdag ringde så sa camilla; "Ja, jag kan ju inte rida, jag har ju brutit nacken men självklart slänger jag upp min hästskötare!" haha tack för den du! ;) men va fan, jag är glad att jag får rida.. Otroligt lärorikt :D

Imorgon ska alla hästar ridas ut till klätterbacken och klättras. Så nu ska jag sova.. 




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0