In your head

Oj, förlåt allesammans! Ska jag vara ärlig så slocknade jag och amelie direkt efter lunch, SÅ tröttta vad vi :P
Och sov gjorde vi tills Stefan ringde 20 i 4 av att våra grannar ringt och sagt att en häst rymt så det var bara att kuta upp och springa dit.. Det visade sig vara Ozzy som krupit under vårt staket och mosat ner grannens fårstaket och sprang runt i deras fårhage (såklart var det inga får där) så det var bara att fånga han och ta in han!

Dratt av sig 2 skor har hästen gjort också, SUCK!
Menmen, ridningen av Nalle gick bra faktist, Pia har fått ihop han 1, 5 dm bakom sadeln åt mig, TACK :D Zlatan däremot gick piss åt helvete, han fattade galopp hela tiden! Så nu tänker nu säkert: "Men varför saktade du inte bara av?!" Svaret på er tanke är; Jo det gjorde jag men så fort jag skulle få han framåt igen så fattade han bara galopp IGEN! Vi provade allt, rida lätt, sitta ner, sparka på, rida sakta och sedan försiktigt rida fram, ha han öppen i formen, hålla han hårt osv osv.. Ja vi provade allt men vi fick inte grepp på det så imorgon ska jag rida ut och trava, trava, trava och trava... Wihoo.

Imorgon ska jag trimma Nalle och King och hoppa Kakan ocksåå.. ojojoj, undra hur det går.. haha



Men nu ska jag och amelie åka och handla ingredienser till cup cakes så vi ska baka eftersom jag har flygit av :P Så hörs senare... 




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0