I save my troubles for another day

typ imorgon?

Har nyss duschat iaf, skönt att man kan vara fräsch när man inte är något annat! 
Just nu i mitt rum luktar det hund, hundmat och lite mer hund... URK, så tror jag och amelie flyttar i i lillstugan redan ikväll så kan hunden bo på nedervåningen så slipper det lukta hund där vi ska sova iaf... PUH! Assa, hund luktar verkligen inte gott, håller ni inte med mig kära läsare? :)

Imorgon blir det ganska lugnt, 2 som ska ridas och 2 som ska longeras. Resten ska vila och gå i hagen, jätte skönt... Eller hur?! Speciellt nu när amelie kommer och hjälper mig :)



Camilla kommer opereras imorgonbitti kl 08.00 och sedan får vi se när hon vaknar till men som det ser ut nu så kommer hästarna gå kvaliten och championatet med MIG om hästägarna godkänner det såklart... Men får väl hoppas det för jag kanske inte gör det super bra men tråkigt om dom inte får gå tävlingarna som hela året krätsat runt men man får väl se vad som händer... Camilla hade iaf sagt till stefan att klart jag kan göra det, jag kommer klara det galant och det värmer verkligen när camilla säger sånt för då känner man att man faktist kan klara det och att camilla litar på mig.. Sedan kan jag inte göra bättre än mitt bästa, RIGHT?!

Men nu måste jag klä på mig för 10 i 11 kommer amelie till malmköping så vi ska väl snart om typ 10 - 20 min åka och hämta henne... Kan ju vara en fördel att ha kläder på sig även om jag gissar att amelie tycker lika mycket om mig utan kläder men för stefan och alla andras skull tar jag nog kläder ändå :P

Får se om det hinner bli något mer inlägg, annars säger jag godnatt och vi hörs imorgon!



PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0