I´m not dead

HEEEEJ :)
nu är jag tillbaka...

Har haft en ruskigt hektisk vecka och imorgon börjar en ny men har Amelie här denna veckan också.. som tur va!

Har som sagt visat Keramik och Kakan på kvaliten denna helgen och här ska ni får utvärdering..

Lördag: Keramik. 10-10 hos veterinären, i dressyren fick hon 7a på skritten, 5a på traven och 6a på galoppen och även 7a på temperament och allmänt intryck! Sedan fick hon 8 på typen och benen och 7a på huvud, hals och bål. Så vi är jätte nöjda med henne, hon har ju inga gångarter så det visste vi ju redan men fick jätte bra lovord för henne :)

I hoppningen fick hon 7-7, dom tyckte hon knipte lite med bakbenen i landningen men hon hoppade allt! och fick hoppa högsta höjd så jag är super nöjd med henne, min lilla snutta! :D

Söndag: Kakan, 10-10 hos veterinären. I dressyren så gick han inte fram alls överhuvudtaget, han stannade, sparkade, backade ah ni ser. När han väl gick framåt så hade han ingen framåtbjudning så fick inget bra alls, han fick 7or på alla gångarter, HELT okej för att inte haft någon framåtbjudning, sedan fick han 8 på typ, 9 på huvud, hals och bål och 8 på ben. Så Helt okej... I hoppningen var det värre, fick inte fram han ordentliget så han hoppade inte igenom sig så fick bara 5-5.... 




Så nu har jag en erfarenhet till i bagaget och laddar om inför nästa helg och träna hela veckan!!
Men nu är det väl dags att resa sig ur soffan och kanske duscha... Ska jag vara ärlig så stinker jag verkligen... haha! SEEE YOU :D



PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0