I had the time of my life

ojojoj, idag har vi kämpat på bra! Allt är klart, alla är ridna och i em så är det bara att ta in och borsta om dom är smutsiga, hur skönt är inte det egentligen? :)
Amelie är den som vart duktigast, jag har ju "bara" ridit :P haha! :D Nej men amelie har vart super duktig och gjort allt under tiden som jag ridit.. Är jätte skönt, nu ligger hon och sover! Hon är riktigt trött. 

Nalle gick riktigt bra idag faktist, börjar gå bättre och bättre! Zlatan gick bättre än de 2 senaste dagarna men han fattar fortfarande galopp :S Kakan var SUPER duktig, han är ruskigt rolig att rida nu när man kommit på han och han har lite respekt för spöt! King gick blanka vägen åt helvete! Han vet exakt hur han ska göra för att få mig ur balans och få mig exakt dit han vill.. ÅÅÅÅÅÅH jobbigt. Men det är bara att kämpa på!

Kan bli ganska dålig uppdatering i helgen eftersom det är stockholm som gäller men ska försöka.. Blir nog mycket mobilblogg iaf.. 

Nu är det dusch och städa lillhuset som gäller innan 3 då vi ska ut och ta in hästarna! Jag kanske ska ta och sova 45 min som amelie redan gör?! Blir nog så. Vi hörs senare.. 




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer
Postat av: Gjermundemmy

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-04-26 @ 08:28:22
URL: http://gjermundemmy.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0