I am a love killer..

vara klar för dagen.. Blev bara 4 hästar att rida hade tänkt fel.. 

Men nu är Brie här iaf, hon blev glad att komma hem och King tyckte det var jätte roligt att få en tjej i boxen bredvid, han blev riktigt snygg när man maffa upp sig, Kakan på andra sidan hade inte en chans ;) haha!

Imorgon så ska King och Ozzy vila men då ska Kakan och Keramik ridas istället så har 4 hästar att rida imorgon igen. På lördag blir det värre, då är det för första gången 6 st att rida, PUH... Kommer bli jobbigt ;) Men nästa helg åker Keramik hem och helgen efter det åker Zlatan så då blir det max 4 hästar att rida om dagen så då kommer det verkligen bli lugnt.. 

Amelie kommer stanna nästa vecka med för nästa helg är jag ledig både lördag och söndag så på fredagkväll nästa vecka åker jag och amelie mot Linköping för att hälsa på älskade Sofia Roos och Simon Südowsson, JIPPIE :D


en bild från när jag var i linköping förra gången.. Bakis, trött men otroligt nöjd.



Men nu skriver jag bara skit så vi hörs senare.. 

PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0