He said son, have you seen the world?!

hejhejhejhej!!!

idag har vi inte haft fullt upp, vi har slappat en del faktist... Började dagen med 10 min snooze, sedan så pratade jag med Camilla, hon opererades hela dagen igår men är mycket bättre idag och äntligen har hon fått sin telefon så hon kan ringa folk och vi kan nå henne lättare..

Men sedan så gick alla förutom Kakan i skritten och efter det har vi hoppat Ozzy och Keramik, trimmat King och Bissen och longerat Nalle och Zlatan. Alla gick helt ok.. Jag måste ha en dålig dag för det fanns nog inte en ända häst som jag inte blev arg på idag, bara amelie som jag inte blev arg på, haha!

Uppdateringen suger men jag har faktist ett liv så ni får ursäkta..




Inför helgen är det nu bestämt att jag kommer visa de 3 4åringarna som ska visas.. Så imorgon är det Keramik och på söndag Kakan och Ozzy.. Så nu ska jag och amelie ut i stallet för att sätta lite fart igen! Det ska em mockas, sättas på täcken, fodra, tvätta ozzys svans, tvätta keramiks svans och ben, göra keramik fin och sedan putsas och bäras ut i lastbilen så allt är klart inför imorgon.. För imorgon så bär det av till strömsholm kl. 07.30.... Oh herregud vad tidigt, menmen.. Vi får se när vi hörs igen..



PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

lycka till syrran!!! det kommer gå grymt bra :) fan va coolt att rida på strömsholm också, njut av det och var stolt över att camilla tror på dig, känn ingen press du gör ditt bästa, och vem är bättre än någon som tagit en stor klump på 1,85 cm till msv dressyr? :D håller tummarna för dig :D

2010-09-03 @ 18:11:42
Postat av: Christoffer Angelin

Tack så mycket, värmer att höra! :)

2010-09-03 @ 19:11:29
URL: http://fjortizfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0