friday, im in love

ojojoj säger jag bara.. vilket jag säger ganska ofta men ändå. Uppdateringen har vart dålig i helgen och det märks på antalet läsare som halverats och lite till :( väldigt tråkigt! Jag önskar jag kunde säga; men nu är jag tillbaks igen efter 2 dagar ledigt men det vore en lögn för denna veckan så ska nämligen mystik stå hos oss så jag har 5 hästar att rida och 7 att ta hand om.. Varför har jag en känsla av att det är ungefär lika mycket att göra som innan Camilla skadade sig -.- SUCK, menmen! ska försöka uppdatera så ofta jag kan.. Och bilder ska jag försöka bli bättre på ;)

som sagt så har helgen i stockholm vart wunderbar :D Har haft super kul hela helgen!
Men det blir inget långt inlägg nu heller och försök se denna veckan lite som en bloggpaus.. Bli alltså in ledsna om uppdateringen suger för det kommer den definitivt göra! 
På återseende..




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0