Everyone must stand alone

VET NI VAD?!

Både Ozzy och Bissen kvalade till Flyinge, hur kul är inte det?!
Nu var det ju inte Camilla som red men båda två är ju matchade av Camilla och det visar bara att hon lämnar god ridbarhet.. Och Ozzy är inte längre till salu, Hasse bestämde sig att ha kvar han när han såg hur fin han hade blivit! HUR KUL ÄR INTE DETTA EGENTLIGEN?! :D Är super lycklig...

Och dessutom så skötte sig min egen lilla pärla kanon så har vart en riktigt bra dag, bra men lång så nu sitter vi och väntar på att vi ska kvällsfodra och sen får min älskade säng äntligen tillbaka mig, den har saknat mig. Hörde den gråta förut, var hemskt :( ;)

Men tillbaka till ämnet, Bissen och Ozzy är som sagt kvalade men Ozzy kommer inte starta.. Han ska vila nu och så satsar vi på han som 5åring så han håller :)


camilla berättade dessutom idag att hon kan inte rida unghästar på ett år från nu typ för hon får inte riskera att ramla av så jag blir helt enkelt kvar ;) hahaha, är bara att stanna kvar då.. Min kära camilla behöver ju mig och självklart ställer jag upp, utan problem... Tror jag iallafall :P

Imorgon ska King till veterinären och röntgas och så ska han vila i 1 v. Och så åker Keramik hem imorgon också, hem till sin egen mamma! Så imorgon är det bara Zlatan och Nalle att ridas :D

Men ska mysa med amelie nu.. LOOOVE :D




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0