do the thing right on the floor

moneymoney she make it.. 
aaah, tyvärr så tjänar jag ju inte mer pengar för att jag jobbar mer men jag tjänar erfarenhet så det står härliga till :D Idag ska jag rida Nalle, Zlatan och Mystik lite i början.. Marlene kommer hit idag och ska vara med på kursen så vi ska bara visa henne hur vi ridit mystik.. 
Ska även bli filmad vilket ska bli super kul och lärorikt för det är alltid nyttigt att se sig själv rida :D Det blir Nalle jag blir filmad på.

Hoppas också att Marlene har med sig skivan där hon har bränt över filmen från Kings kvalitet för då kommer den upp på bloggen.. Ska försöka fatta hur man får upp youtube rutan i bloggen annars länkar jag.  Är det förövrigt någon som vet hur man får upp youtube rutan i bloggen? Släng in en kommentar, vore super kul om någon visste..
Ikväll blir det också 3rättersmiddag.. Skulle tro att det är creps, flygande jacob och äpplepaj som står på menyn idag, MUMS :D

Fick förövrigt sovmorgon till 7 idag, fast sedan var vi uppe längre igår också eftersom Sandra kom hit ganska sent men det var alltid en liten sovmorgon.. 
Nu går alla hästar ute i hagen och njuter och jag ska kolla på gårdagens idol.. Vi hörs my lovers..




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer
Postat av: Mli

Jag ska rädda dig Karin ! ;)



Du loggar in på youtube och när du har laddat upp videoklippet trycker du på det precis som om du skulle kolla på filmen. Under filmrutan finns det en liten ruta där det står "bädda in". Tryck på den så blir koden du behöver markerad. Kopiera den. På bloggen går du in på skapa inlägg som vanligt och där trycker du på html. I den rutan klistrar du in koden och trycker på uppdatera. Och vips, så har du din youtuberuta på bloggen ! Lätt som en plätt ;)

2010-09-29 @ 08:51:35
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0