Då var nalle och Zlatan longerade, bara K...

Då var nalle och Zlatan longerade, bara Keramik och Ozzy kvar! Sedan em mocka, fodra, göra hinkar och sopa kvar :) sedan får vi äntligen vila, IGEN :P HAHA! En sak jag faktist glömt berätta för er lärare är att jag fick massor av beröm av domarna på kvalitén när jag red kakan att jag var duktig modig osv, alltid kul att höra :) sedan har camilla berömt mig på sin Blogg! Ännu roligare faktist, gå in och kolla, camillatoll.se och klicka sedan vidare på Blogg. Idag åker även vincent hem, kommer tyvärr inte sakna honom värst mycket :p mohaha! Elak karin är en bra karin (y) king har även fått tid för röntgen på måndag kl 10, anki är en ängel och kör då med. :D och just nu är amelie på toa, jag misstänker att hon bajsar för det tar en evighet, hörs sen. PUSS PÅ ER <3


Kommentarer
Postat av: Christoffer Angelin

Asså jag tycker FE är sjukt intressant bara det att vi läser det 16 timmar i veckan haha. Haft en bra dag?

2010-09-07 @ 16:59:41
URL: http://fjortizfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0