Tonight gonna be a good good night

Jag är ta mig fan bra! Sedan ca kvart i 7 imorse (hängde tvätt osv innan jag gick ut i stallet) har jag lått 1 häst gå i skrittmaskinen, släppt ut 5 hästar, ridit 1 häst, mockat 5 boxar, lagt in grov och kraftfoder i alla, tömt 1 box på torv och lagt in i de andra boxarna, sopat, snackat massa skit med anki och städat mitt rum! Måste erkänna att jag är ganska duktig ;)

Nalle skrittades som sagt ut idag, var super mysigt tat bara skritta ut faktist.. Lagom lugn ridtur på slutet av veckan.. 
Vid 1 - halv 2 så ska jag börja plocka in hästarna och sedan göra mig iordning för att åka emot Ålberga där Keith som sagt ska ha partyyyyypartyyyy förtt fira att han äntligen blivit snor gammal, nämligen 30 ! haha..

Men nu ska jag fortsätta tvätta och slänga i mig rester från igår, skruvpommes och fläskfile! AWESOME.. Hörs senare.. 




PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0