This is a warning, that I´m leaving on monday morning

Då har man fått sig lite mat i magen också så nu är jag mätt och belåten. camilla står i duschen så snart så ska jag hjälpa henne att byta kuddar på kragen sedan drar hon sig till västerås för att gå till Birthe, hennes sjukgymnast. 
Så då drar jag mig ner till malmköping för att inhandla lite nödvändiga saker som vi tjejer måste ha en gång i månaden sådär ;) haha!

Hästarna har gått bra idag, hade lite jobbigt med nalle. Han ville inte riktigt få igång sina bakben men fick till diagonala slutan idag iallafall så det var skönt! Kakan och King red ju som sagt ut och Kakan var lugn och avspänd medans King var spänd och pigg. Kakan mötte tillochmed människor idag och blev inte så sjukt skraj som han brukar och tvärvände utan han vara stannade upp lite med gick sedan på framåt igen. DUKTIG KAKAN :D

Men innan jag åker till malmköping ska jag kolla klart på Goal 3. Han inte se klart hela filmen igår kväll! Fast är lite besviken på den, tyckte 1an var awesome, 2an var bra men 3an har inte alls vart så bra hittills, men måste såklart se klart den ändå.. Så vi hörs senare!




Men först en bild på mig och min gamla c-ponny Blue Magic, bredvid är Wendela Lindgren och Sharon Stone.. Nostalgitripp på hög nivå!










PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0