So what, I´m still a rockstar

AWESOME, har helgen vart!
Hade verkligen super kul hos Keith igår.. Blev en del alkohol men bara lagom, tror jag?! Fast förut önskade jag att det hade vart saft faktist.. Mådde ju som sagt som man förtjänade.. Haha

Bussresan hem gick bra och jag fick en positiv överraskning när jag kom hem. Annelie hade mockat åt mig, sänder en tackande tanke till henne.. Så det var bara att lägga in foder och ta in alla hästar.. Otroligt skönt!



Fia och Sebbe är just nu påväg häråt, YEY.. Love it.. Dom stannar tills tisdag kväll så Fia skrutt kommer få se mig hoppa på tisdag.. haha, får väl se hur imponerad hon blir av det ;) Som vanligt när det är måndag imorgon så känner jag verkligen inte för att rida, ledigheten älskar mig och jag älskar ledigheten.. 
Sedan vill jag verkligen flytta till Linköping nu med, jag vill jag vill jag vill.... Fia vill också förresten, och sebbe och alla andra som älskar mig vilket är ganska många, RIGHT?! haha!

Menmen.. imorgon kommer ett nytt avsnitt GG ut hoppas jag.. har ju väntat en hel vecka nu.. IIIH!
Men nu ska jag äta lite chips som Camilla gav mig med motivationen: "Du behöver lägga på dig, HÄR!" aja, jag är inte den som säger nej så här sitter jag med min påse chips och önskar att vår goda vän coca colan vore här.. Haha! Så jag ska slänga på en bra film tänkte jag och mysa medans jag väntar på Fia och Sebbe så viii höööööööööööörs lovers and haters!





PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Line

jag älskar dig, jag vill att du ska bo hos mig i götet. :(

2010-10-11 @ 11:03:28
Postat av: Karin

sv: jag älskar dig med <3 vill bo med dig med, vill ha dig hos mig <3

2010-10-12 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0