Its a gooooood day

Hade mer än gärna velat säga god natt nu, men ska ut och ta in hästar först, fodra, borsta osv osv.. Har just nu vart vaken i 12, 5 h.. Inte så himla häftigt om jag får säga det själv! Men har just nu avnjutit en härlig säng med 2 avsnittt One Tree Hill :D

Mamma har skickat lite bilder.. 1 på söta lilla Kavaten, 1 super duper gammal på mig och min gamla b-ponny Nisse från en maskeradhoppning ;)
Så enjoy.. 



söta söta Kavat :D




Nisse och jag.. Inte för att skryta men jag vann ;)





PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer
Postat av: julls

HAHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖR!!!!!! xD

gud vilken underbar bild på dig å ponnyn!!! xD <3

2010-10-20 @ 09:37:26
URL: http://odmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0