I have a best friend

Kan börja berätta att alla hästar gick bra idag, som vanligt ;) Och att jag nu är klar i stallet :D
Sedan känns det som att detta inlägg kommer tillägnad Sofia Roos.

Sofia Roos är min bästa vän! Jag har känt Fia i ca 2 år men måste erkänna att första året HATADE vi varandra.. och tro det eller ej men vi hatade verkligen varandra.. Men när vi väl lärde känna varandra insåg vi hur lika vi var.
Fia är min bästa vän för att hon är lojal, lugn, tycker alltid samma som jag och är helt enkelt lika.. Njae, riktigt så är det inte för Fia är faktist inte alltid lojal, vi tycker inte alltid samma och lika är vi fast ändå inte?!

Fia är min bästa vän för att jag kan säga "ah men alltså...." och hon förstår exakt vad jag menar, med Fia kan jag prata om vad som helst, med Fia vill jag dela mina framgångar och motgångar med, hon förstår, stöttar, kommer med feed back och hon ställer alltid upp. Det är därför hon är min bästavän. Att vi sedan är ett dream team ute på krogen är en helt annan sak ;) 
Sedan kan jag erkänna att fia kan vara en självupptagen bitch, bryta löften, inte ha tillräckligt med tid för mig osv, men det är därför jag älskar henne! Så dagens stora hjärta går till min bästa vän Sofia Roos! (klicka på namnet för att komma till hennes blogg)











PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0