God morgon god morgon :) ja, ni undrar sä...

God morgon god morgon :) ja, ni undrar säkert 2 saker just nu; 1. Vad gör hon uppe NU!? 2. Vart har du vart, död? Svaren på frågorna är 1. Idag börjar min intensiv kurs för körkortet vilket gör att jag måste släppa ut hästar och mocka innan jag åker på morgonen och 2. Jag har inte haft någon Blogglust, har inte vetat vad jag ska skriva men så fick jag ett sött sms av min kära mamma igår som skrev att hon saknade min bloggning vilket gör att jag får väl sätta igång igen ;) sedan sist har det inte hänt så mycket faktist. Jag har börjat göra piruetter själv på nalle, serier i vart 3e och passage och piaff, vilket är SUPER KUL :D förskylningen ligger fortfarande på lur men har inte brytit ut än och ah jag kämpar och står i! Men nu är det dags att sätta på sig pannlampan och släppa ut hästar i mörkret! Så vi hörs senare helt enkelt! PUSS PÅ ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0