Frukosten idag blev en risifrutti :) körn...

Frukosten idag blev en risifrutti :) körningen på morgonen gick jätte bra så nu om sådär 15 min ska jag ha testuppkörning. Fjärilarna börjar komma ;) men undrar varför jag blir nervös när det inte ens är den riktiga uppkörningen och jag har faktist kört helt själv utan att någon säger något 2 gånger innan fast med magnus då. Aja, får ta det som det kommer. ;) det är risk 1a utbildning här idag vilket betyder att lokalerna har är fulla av sliska utlänningar i sådär 30 års åldern som vill våldta än! Urk, inte kul! Men men ska fortsätta att bara stirra in i en vägg i sådär 13 min till så ska jag köra sen. Håll tummarna! PUSS PÅ ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0