Its just a second of a lifetime


HAAAALLLÅÅÅÅ :D
efter ett tag med en bloggtorka vilket gjorde en bloggpaus så är jag nu tillbaka.. Tillbaka för att stanna hopaps jag! ;)
Men det är bara det att alla mina dagar ser likadana ut så vad ska man skriva? Jag gör ju inget annat efter jobbet, jag gör exakt samma saker varje dag: Jag mockar, jag rider/longerar, jag borstar hästar, jag släpper ut hästar, jag tar in hästar osv osv.. Ibland känns det faktist meningslöst att blogga för det är ju samma jävla sak dag ut och dag in.. Tycker inte nu det? :)

Men nu kröp det i fingrarna på mig faktist! Och nu blir mamma nöjd igen.. Hon snackar om det hela tiden att jag ska blogga, blogga, blogga! Så mamma, här kommer jag igen! The bitch is back!

En liten uppdatering på läget är att jag har överansträngt mig vilket lett till en inflammation i ryggen, eller rättare sagt mellan skulderbladen så jag får inte lyfta armarna utåt sidorna, bakåt eller framåt över axelhöjd.. Jag är handikappad helt enkelt.. Så alla hästar longeras just nu varje dag för att hållas igång eftersom jag har ridförbud.. Jag behandlas med ultraljud och laser men har faktist inte gett något resultat än och just nu har jag ont, ruskigt ont faktist! Men får hoppas att det blir bättre snart.. 
Camilla har fortfarande nackkrage men hjälper till så gått det går! Stefan, Carl och Anki har blivit hästskötare och mockar och gör allt jag och Camilla inte kan göra så jag sääänder många goda tankar till dom! :D

Ni ska få lite uppdatering på hästarna också! Här kommer 2 filmer på Kakan och King och det är jag som rider såklart! SE OCH NJUT...



Mr Brown E "Kakan"




SB King Rascal "King"



Men vi hörs senare! Så.....




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

Du får väl se till att göra något annat då ;) du e j bra på sånt ;) <3

2010-11-07 @ 12:38:29
URL: http://flugornaifilmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0