I can´t see clearly

snö, maaaassa blåst, fruktandsvärt ont i ryggen... Kan dagen bli värre?!

Igår så ville mitt internet inte samarbeta med mig heller! Jag undrar vad det vill mig egentligen?!

Menmen, klarade körkorsteorin igår, införskaffade mig en ny mascara som vibrerar (hur tuff är inte det egentligen? :P) och mättade min shoppingkänsla ;D önskar bara man hade haft liiiiite mer pengar men dom kommer i slutet av veckan ;) menmen, eskilstuna är väl inte direkt något att hurra för ;) men bättre än malmköping iallafall! :D haha.

Igår kom klara, en av camillas fd. hästskötare hit och hon åker imorgon men det är skönt ändå att få lite hjälp med allt för det går ju sååååå mycket fortare då än när 2 handikappade människor ska göra det! :D haha!!
Ikväll kommer förhoppningsvis Gustav också, camillas bögkompis! Så ska han rida lite hästar, kan bli mycket intressant. Men han har inte hört av sig så vi håller tummarna på att han gör det och att han kommer.. 

Menmen, ska fortsätta kolla one tree hill eftersom jag som vanligt inte har något intressant att skriva om.. men bjuder först på två bilder från igår.. I´M FUCKING AWESOOOME! 










PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0