Det går bra nu?

haha, efter en lång blogg torka så känns det som att inläggen kommer börja rulla in!

För er hästintresserade så har jag info om lite nya saluhästar vi har i stallet.. Filmer finns klara men inte utlagda på internet så kommer inte åt dom än men håll koll på hemsidan så kommer det nog snart upp.. 
De som finns till salu är:

  • Oceanos - 06 Okeanos - Rex. Skimmel, 174 cm. Kvalad till Flyinge med 8,84 eller något.. Gick inte Flyinge då ägaren planerade att ha kvar honom och vi ville spara honom eftersom han är så stor och vi ville då att han skulle få vila sin stora kropp och satsa på han som 5åring.. Men en otroligt fin häst men mycket utvecklingspotential.
  • Don Gayble - 05 Don Charly - Rex. Svettfux. Otroligt fin häst, som har MYCKET stor utvecklings potential. Lätt riden häst med mycket kroppsmassa.. Min favorit i stallet just nu faktist :D Har gått championat, bruksprov osv men vet ej resultat.
  • Akustik - 98. Brun startklar LA - MSVB.
  • Octavius - 01 Eighty Eight Keys xx - Falleur Brun. Vinster tom MSVA startad Prix St. George, kan alla Grand Prix rörelser. En mycket bra läromästare som jag p ca 2 månader lärt mig att rida piruetter, piaff, passage, galoppombyten i serier..

Hör av er om någon av dom låter intressant så får ni reda på priser osv.. Annars kolla hemsidan för mer info. (klicka på "hemsidan" för att komma till den)

För vidare info kan jag säga att inom en snar framtid både skriver och kör jag upp och denna dagen var planerad till att städa rummet och plugga och inget av det har jag kommit igång med.. SUCK! varför är det så svårt att komma igång med sånt? JO, det finns massa one tree hill avsnitt att kolla på! 
Men får snart ta mig i kragen och komma igång.. Bara ett avsnitt till.... eller två ;)

Men vi hörs senare.. Får försöka ta lite före och efter bilder på rummet för en gångs skull som jag sagt fleeeeera gånger förut, så håll tummarna så kommer det kanske... 




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0