2 school for cool

Heeej :)

Usch vad mitt internet har jävlats med mig nu i eftermiddag.. Har vart anslutet men ändå vill det inte funka? Blir GALEN av det..
Men nu verkar det funka helt okej :D
Jag har faktist hunnit plugga en del, städa rummet, tvätta och nu står handtvätt av 3 tröjor på schemat!
Jag har faktist också hunnit fixa filmer på Kakan från kvaliten.. Mest dressyr och lite löshoppning.. Ni kommer se vilken skillnad det har blivit på han! Väldigt stolt faktist för det är till stor del min förtjänst eftersom enbart jag har ridit han sedan dess ;) Även film på Keramik fast enbart hoppningen då Camilla spolat över det andra :(
Nu kommer också filmer på Putte och Nalle (Don Gayble och Octavius) som är till salu!



Mr Brown E "Kakan"
som sagt liiiiiiiite skillnad! eller?



Keramik
lilla skruttan, hon var så duktig tycker jag faktist!
(för övrigt var hon 2a i sin första dressyrtävling idag på 64%, LB)



Octavius "Nalle"




Don Gayble "Putte"

Men ska sätta fart med allt igen.. Så vi hörs förhoppningsvis senare!




PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: julls

Jäklarns! nu förstår jag vad ni menar med att Nalle och Elvis är lika!! :O mihih Men skiiitfina filmer min kanin :D <3

2010-11-10 @ 16:21:36
URL: http://odmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0