When I come home, they be so damn proud of me!

Jag sitter i Sollebrunns vinterland någonstans i västra götaland och är hemma hos mamma och pappa för att vila upp ryggen, gå till läkaren och få något emot ryggen och helt enkelt läka!
Efter samtal hit och dit osv så går det inte speciellt mycket framåt. Läkartid den 22 dec? Nejnejnej, det funkar inte men säger man så så säger dom bara att det måste funka! NEJ!

Har haft en sådan bloggtorka sååå länge att jag vet inte vad! Har läst alla de bloggar jag följer och bara velat blogga men har verkligen inte haft något att blogga om, alla dagar ser ju likadana ut.. Det gör dom lite nu med men inte jätte mycket ;) Ska iaf vara hemma under december månad och sedan hoppas vi att ryggen håller!

King är jätte duktig! Han trivs hemma fast tycker inte om att gå i hagen hela dagen, runt lunch brukar han ställa sig vid grinden och vill komma in! haha!! Första dagen han kom ut i hagen blev han jätte rädd när alla hästar ville komma fram och hälsa så han sprang därifrån, min lilla sötnos!

Aja, körkortet är i hamn nu iallafall för er som inte redan visste det! OTROLIGT SKÖNT!
så varje helg efter körkortet har jag faktist spenderat i Linköping hos min älskade Fia ♥

menmen, hade tänkt snylta på systers systemkamera någondag och ta massa kort på fölisarna, king osv så hang on så kommer det!
Nu ska jag fortsätta att göra inget alls så vi hörs efter det! ;)




PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer
Postat av: Mli

Jag måste ju få åka med dig när du kör någon dag !!! :D Nästa vecka, ska vi hitta på något då ? Fast du kanske inte bara går hemma på dagarna precis som jag ? xD

2010-12-08 @ 19:46:30
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0