Well Hello my old friend...

Hej igen :)
Efter en trevlig helg i Linköping och en helvetes dag med massa tåg så är jag hemma.. Eller jag kom hem igår faktist, men var helt slut så somnade tidigt!
Helgen har givit mig 2 utlästa böcker ( tack SJ ), massa skratt, god mat och kärlek så det räcker för ett tag framöver!

Och nu när jag fått igång kameran var ju planen att jag ska ta massa kort så ni kan få se vad som händer men det är klart man inte gör det ;) haha! Är inte lika mycket storbloggare som fia som tar kort på ALLT!! typ; Hej bloggen, såhär ser jag ut när jag går upp, Hej bloggen, vilka kläder ska jag ha idag?, Hej bloggen, hur ska jag sminka mig, Hej bloggen. Såhär blev sminket, Hej bloggen, Såhär blev håret osv osv osv.. Inte att klaga på, för det är mycket update och roliga bilder? haha!


Men har iallafall klippt ihop ett litet kollage med de bilder som blev i helgen, nämligen bilder på mig! HURRA och njut så hörs vi..







PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0