Totally change

Nu har jag vart en duktig dotter igen och vart och handlat och just nu står vattnet på plattan och jag väntar på att det ska koka så jag kan börja göra riset!
Alltså, jag lagar mat åt familjen idag IGEN :) klappklapp kanin!
Idag bjuds det på ris och kyckling/currygryta med räkor och rödpaprika! Vilket typ är min favoriträtt när mammsen gör den men idag är det jag som ska ge mig på den.. Ska bli spännande!

Idag blir det förövrigt en helvändning också.. Kommer klippa av mig håret igen, IIIIH! Pagen kommer alltså tillbaka. Sedan ska jag färga ögonfransarna, får se om jag vågar mig på ögonbrynen och sedan bara ta hand om mig ikväll.. Ansikstskrubb, lite brunutansol kanske eftersom jag aldrig pallrar mitt feta arsle ner till solariumet.
Ja, vi får alltså se vad det bjuder på! Ska försöka ta före och efter kort om jag kommer ihåg :) Men nu ska jag hålla koll på maten så jag inte bränner något (a)




PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0