just like every cowboy sing a sad sad song...

every rose has its torn!

Sitter just nu i Fia och Sebbes lägenhet! Fia och Sebbe är på jobbet och vid 4 typ ska jag åka emot Norrköping för att möta fia efter jobbet och kolla ut de sista julklapparna! :)
Måste erkänna att jag älskar min fia, maaaassssaaa! Måste också erkänna att östgötatrafiken är myyyyyycket sämre än västtrafik! så 1 - 0 till västtrafik, GRATTIS!

Igår var vi och åt hos Sebbes föräldrar och syster. Jätte god mat och urgullig familj! Och ikväll kommer Sabbah, Rasmus och kanske evan ( sebbes lillasyster ) hit så blir super mysigt ju! 

Imorgon går bussen hem, lika tråkig som vanligt med på onsdag är det äntligen läkartid... (redan?!?!)  Men bättre sent än aldrig?  
Så när jag kommer hem så får ni bilder från helgen, eftersom jag inte har min kamera med mig här..



gamal bild från fias dator från en av våra alla utgångar :D




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0