its just hard to fall, even if i want to!

Hej allesammans! :)
Vet att det vart en liten tystnad just nu men men..
Fick 2 läsar frågor som jag tänkte svara på..




Hoppas ni ser iaf! Första frågan är från Annie.
It's not hard to fall, when you float like a cannonball. Jag älskar Damien Rice. Tycker det är synd att så få vet om honom. Lyssnat länge?

Vad är det för beslut?

Sv:
Hej Annie! Väldigt synd att inte så många vet om honom men det vet knappt jag heller! Min bror sjöng låten Cannonball på hans skolkonsert och det är den ända låten jag hört! :) Men bralåt!
Här är länken om ni vill höra min bror sjunga Cannonball; http://sollebrunnmusik.wikispaces.com/file/view/17-Cannonball.mp3
Är otroligt stolt över miin bror :)

Andra frågan är ifrån Sabrina.

Vad för beslut, angående vad alltså? lycka till i vilket fall som helst!

Sv:
Tack så mycket! Jo, det beslutet kommer nu.. Jag har under en tid haft ont i ryggen som ni säkert vet om ni läst tidigare inlägg och nu har jagt vart hos läkaren och sjukgymnasten som tillsammans kunnat sätta en diagnos.. Mitt ledband i ryggen har töjts ut lite och gjort att diskarna har bildat "bubblor" typ som skaver på benmärgens benhinna vilket skapat en inflammation.. Så just nu går jag hos sjukgymnast och har mycket egna övningar! Beslutet var då att jag kommer tyvärr inte kunna vara kvar hos Camilla! Vilket är oerhört synd då det var en stor chans för mig! Men förhoppningsvis så löser sig allt. Det viktigaste för mig just nu är att bli frisk iallafall och inte ha ont. Då smärtan funnits hos mig i ca 3 månader!

menmen.. nu ska jag hämta pizza med bror min.. Så vi hörs senare..




PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer
Postat av: Mli

Sv: Jaa :D

2011-01-14 @ 17:37:17
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0