I will allways love you!

Igår så stack jag till Marielle på kvällen för lite skitsnack och mys med henne!
Så hann inte slänga in några collage på min älskade Cabbarét men nu har jag slängt ihop dom lite snabbt.. De är alltså från när vi var och terrängtränade i Hermanstorp för Martin en gång.. Cabbarét som annars var urusel på att lyfta på benen lyfta så det stog härliga till när vi hoppade terräng och han tyckte det var SUPER kul! :D

Så här har ni dom!









såå, det var dom! :) Eftersom jag är hemma nu så kommer det nog bli mycket nostalgibilder och nostalgiinlägg eftersom jag har massa gamla bilder att bjuda på! Men det var allt för nu.. Hörs senare




PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0