I will allways love it!

Hallååå!
Gick super hos tandläkaren, allt var bra.. Exakt som förra året! Varför går man dit egentligen? Rutinkoll är ju alltid bra men det känn så onödigt, man kan ju bara gå dit om man känner att man har problem? Tycker jag iaf!

Någon jag känner att jag måste dela med mig av är en kär vän till mig, Eric Deegardt. En underbar människa och sååååååå rolig! Han har de senaste dagarna legat 1a på topplistan på blogg.se och det är han värd!
Tycker absolut att ni ska kika in hans blogg, det är värt besväret! ( Klicka på hans namn för att komma till hans blogg)




Annars har jag inte så mycket mer att berätta om, stannade förbi mormor och morfar efter tandläkaren för en hel del skitsnack! Kul...
Nu ska jag snart ut och sitta lite på King och Gig.. Eller ah så fort dom kommit in! Så vi hörs som vanligt senare..




PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0