Hello bitches

Just nu sitter jag i Simons lägenhet och lyssnar  på bra musik och dricker gott vin! Urmysigt!

Igår ankom jag till Linköping, en halvtimme sent eftersom tågen är så prima på att hålla tider! Fick stå 1 timme i Nässjö istället för att bara vänta en halvtimme, STOR skillnad :)
Igår var det utgång till Pitch Black i Linköping som vanligt :) Absoluta favoritstället.. Och det är även till Pitch vi drar ikväll. Väntar just nu på fia ska komma hem från jobbet så jag då får veta planerana! :D
Är ruskigt taggad för ikväll kör vi aaaaaalll in! 

Dagen har spenderats hos Simon med filmmys, extremt god mat och oerhört trevligt sällskap i form av simon han själv! Har saknat den snubben!! :)

Annars har jag faktist inte så mycket att berätta just nu :D
Men som vanligt hörs vi alltid senare ;)





PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0