Hej mitt vinterland

God Morgon :)

Jag har just nu i skrivande stund faktist vart vaken i 2 h ungefär så tro inte att jag är en sådan latmask som sover länge, nejnej!
Jag har redan vart ute i stallet och släppt ut hästarna och idag var andra dagen som fölen inte var hos sina mammor på morgonen. Ojojoj, vad dom vill ut då! haha så nu börjar uppfostringsfasen när man måste säga till dom att inte sticka iväg, inte försöka bita en och inte knö så förbaskat.... Men söta är dom :) Får försöka ta tummen ur baken och fota hästarna någon dag! :)

Kl. 12.00 ska jag infinna mig hos min tandläkare i Sollebrunn, Pavel Horal ?! tror jag han heter.. Jag har inte tandläkarskräck men kan inte påstå att jag anser det vara ett nöje att gå till tandläkaren?! Hur har ni det?

Skräck eller Nöje??

Annars idag sker ingenting som vanligt ;) haha! Ska väl kolla på de senaste avsnitten av Gossip Girl och One tree hill! :D

Menmen, dags att fräsha till sig så hörs vi senare...




PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0