happy face

Hej på er :)
Idag har det vart julshopping faktist i Trollhättan med älskade Marielle och lilla Melissa!
Hittade julklapp till Fia och syster!!

Har också hittat en sladd till min kameraladdare nu, hur awesome är inte det?!
Äntligen kan det komma upp lite bilder här på bloggen, nya fräscha bilder! :D
Är super taggad! Ikväll är det konsert på Sollebrunns skola kl 7 där bror ska sjunga! :) Sedan åker jag vidare till Marielle och Melissa igen för mys ikväll, som vi även hade igår kväll :P haha, inser faktist nu hur mycket jag saknar henne.. Varför flyttade jag ifrån henne?

I helgen blir det Linköping, har inte vart där på 2 veckor nu, får abstinens typ.... Men har hittat 2 julklappar till Fia och en av dom är välbehövlig och jag tror hon kommer tycka om den! :D

Menmen, ska kolla igenom min kamera nu och se vad jag har för smaskigt på den som jag kanske senare kan bjuda på.. Så vi hörs!




PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0