Bättre sent än aldrig?

Woooop!
Första inlägget för idag dåå.. Vart fullt upp idag fast ändå inte?!

Dagen bärjade kl.09.00 med frukost och sedan ut i stallet för att släppa ut alla hästar och mocka+göra foder till min lillking! Och kl.10.00 inställde jag mig hos min kära farmor Alice för tunnbrödsbakande. För er som inte vet så är min farmor den bästa som finns på att göra bröd av alla sorter, fick även idag veta att hon började jobba på bageri när hon var 15, SAT WHAT?! :) haha inte konstigt att hon är en jävel på att baka den där tanten!

Runt 1 var vi klara iaf och sedan dess har jag ätit lite och började kolla på en film då jag såg genom fönstret att fölisarna busade så haffade kameran och sprang ut.. Tyvärr så tyckte dom det var roligare att kolla på mig än busa men lite söta bilder fick jag! :D Så nu bjuds det på bilder på lite allt möjligt av vad stallet har att erbjuda typ ;)



Shira aka Pinglan - 00


Edla - 06








Alpha - 96


Alpha


Kavat


Kavat - Kringla f.-10


Kavat - Kringla



Kavat

Kringla - Kavat




Menmen, nu ska jag åka och handla eftersom jag ska vara duktig dotter idag igen och laga mat :) Så vi hörs nog senare..




PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0