when I´m gone you need love

Alltså, jag måste erkänna att det där med ps fattar jag verkligen ingenting av, JAG SUGER rent ut sagt på det, men ett collage i picasa har jag pusslat ihop, inget avancerat med jag har gjort det! 



såhär blev det....

Efter 2 års slit med blod, svett och tårar som man brukar säga det så blev han riktigt fin faktist, en underbar häst att rida... Hade jag fått möjligheten att göra om det hade jag gjort det, klart man hade ändrat lite saker så dom haft ett bra kontrakt från början, haft rätt tränare rån början osv men så mycket jag har lärt mig på den hästen är helt otroligt så det hade jag definitivt gjort om! :)

Menmen... Stefan och Carl är på väg hem med pizza nu, smarrigt värre! Så väntar på dom nu faktist!
Jag och Camilla tvättade nyss Snuttan (Camillas katt) eftersom vi hade en misstanke om att hon hade löss. Och eftersom hon brukar bli ganska aggressiv vid tvätt på bystade vi på oss med glasögon, skyddshandskar och tjocka jackor så hon inte kunde skada oss speciellt mycket men det gick förvånandsvärt bra faktist och ingen blev skadad! Men herre min gud i himlen vad roliga vi såg ut! :D

Men nu ska jag faktist börja titta på Dear John som jag inte fått tummen ur att göra än så I keep in touch!

PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0