so I built an army with all my friends

GUD vilken dag, har inte haft ork eller något till att blogga typ.. Var klara och hade ridit alla osv vid halv6!!! har alltså tatt oss nästan 12 timmar att bra rida. Men det var massa lektioner som camilla höll med så det tog ju sin lilla tid..

Keramik var duktig idag! :D Hoppde en liten övning med väldigt låga hinder och så var det en serie så hon fick tänka lite själv, men det värsta när hon tänker själv är att 6 m mellan hindrerna blir studs.. HMMM, var lite lätt läskigt ibland :P


såhär var övningen... (mina superhöga skillz i paint visar sig igen)


King var super duktig i galoppen men inte direkt jätte bra i traven men, vad ska man göra... Han är 4, det finns toppar och det finns dalar...
Men nu ska jag sova, är suuuuuuper trött...

Vi hörs imorgon.


PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia Genne

Jag är nyfiken på bilder Karin, bildeeer! :D<3

2010-08-30 @ 22:03:57
Postat av: Line

Jag saknar dig karin. Massa <3

2010-08-30 @ 22:24:02
Postat av: Karin

Sv: sofia, bilder när jag rider är svårt eftersom jag rider och camilla är inte tekniskt lagd men ska försöka få fram så mycket bilder som jag kan. ;) och line, jag saknar dig med, massa <3

2010-08-31 @ 08:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0