Poke her face

WALLA BALLA BRUUUUSH...

Måste erkänna att det faktist kliade i mina fingrar efter att blogga.. Vet inte riktigt  varför för blogga har aldrig direkt vart min grej och helt plötsligt är det de? Hmm, det återstår att se.

För att uppdatera er om läget så jobbar jag nu hos Camilla Toll, landslagsryttare i dressyr.. Hon har tävlingsstall, försäljning, tillridning, inridning osv. Hon är bosatt i Malmköping som är beläget mitt emellan Strängnäs och Flen vilket gör att jag är bosatt här nu med :)

Jag har en ny häst då ägaren till cabb valde att ta tillbaka han.. Den nya heter SB King Rascal 93 men till vardags så förkortas det rätt och slätt till King! Han är en fux valack - 06 efter Rascalino - King Lake..
Planerna för han framöver är 4årschampionats kval i Enköping den 12 september.. Det ska bli super kul!!


En design kommer dyka upp framöver då min kära vän Sofia Roos kommer vara den sanna bästa vännen och göra en åt mig, tack! :)


Uppdateringen kommer vara till och från, förhoppningsvis bra men som hästskötare utan fasta tider så vet man inte när man får tid att sätta sig vid datorn, men som tur är finns det ju mobilbloggning, som jag snart säkert kommer fatta också så då kan det komma ett antal sådana inlägg under dagarna.

Men nu säger jag tack och adjö för idag, arbetsdagen börjar kl.06.00 som vanligt imorgon så det är dags att dejta kudden nu, den ser sugen ut ;)

GODNATT alla noll läsare just nu, hoppas nu får sällskap snart.

bjuder på en härlig bild på Fia innan jag lägger mig...
Den bästa vännen som finns på hela jorden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0