Nu har jag mockat klart och gått med kaka...

Nu har jag mockat klart och gått med kakan, 20 min småjoggandes med kakan rättare sagt, undra hur många kalorier jag förbrände? :o nu ska jag bara lägga in hö till alla hästar och sopa sen så är jag klar för idag! Idag kommer även sandra. Det är en tjej som har vart här på kurs 2 gånger innan och ska ha kurs hela helgen så ikväll blir det toast och till efterrätt blir det jordgubbar med grädde och riven choklad, MUMS! men nu ska jag lägga på ett kol så jag kan komma in och titta mer på fångarna på fortet. PUSS PÅ ER <3


Kommentarer
Postat av: Ann

Kul att läsa om vad du har för dig Karin. Hoppas att allt är bra med dig? Kram från Ann på KRK

2010-08-27 @ 17:09:17
Postat av: Karin

Hej ann! Jätte kul att du läser. Jo det är super bra med mig, hoppas allt är bra med dig? Saknar er alla där hemma.

2010-08-27 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0