Nothing compares to you....

HalliiiiHalllåååå :)
Nu har jag rast till 10.30 då ridhuset blir ledigt och vi kan börja rida alla hästar! :)
Dagen började som vanligt kl. 0600 med att ta in alla hästar och som ni kunde läsa i förra inlägget så regnade det! Verkligen inte kul att gå fram och tillbaka till hagen i REGN :(
Men jag år ge all creed till min regnrock rån Hööks av märket CRW ( classic ridning wear ). Den är verkligen super bra, man blir inte blöt någonstans eftersom den täcker hela mig och när du rider så täcker den även lite av hästen rumpa! :) Super enligt mig!
här har ni den!

Sedan måste gummistövlar få en stor tumme upp tycker jag... Kanske inte det snyggaste som finns men gud vad praktiskt, iallafall om man jobbar med hästar som jag och får gå i blött gräs, vatten pölar osv hela dagarna..
Min gummistövlar är röda med vit snörning, ooooooooh faaaaaaancyyyy :P





Nej nu ska jag vika kläder, lägga in dom i lådor och pyssla om mitt rum lite medans jag faktist har lite tid, vilket annars inte är helt vanligt!! Bilder kommer upp när det är klart..
PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0