lately, been wondering who will be there to take my place when I´m gone

Tjoohoo!
nu är jag äntligen klart i stallet för dagen.. 
Så just nu håller jag på att ladda ner photoshop och picasa så det kan bli lite roligare bilder för er!
Jag ska bara lära mig programen först men det går väl förhoppningsvis fort... 

Idag så var hästarna väldigt taggade på att komma in så dom var bra pigga och eftersom det regnat hur mycket som helst här inatt så var dom såklart jätte geggiga också.. :s  Då är dom inte speciellt roliga att borsta må jag säga..
Idag startade vi också operation "få Ozzys svans vit på 1 vecka" så vi får väl se om vi lyckas, för just nu är den en blandning mellan bajsbrun och pissgul, vissa tycker det är ev vacker färg men tyvärr gör inte jag det och inte domarna heller kan jag gissa! haha...

Just nu håller jag på att ladda filmen Dear John också, har hört att den ska vara riktigt bra så det blir filmys med mig själv ikväll framför datorn med Dear John, cola och pringles... Usch! Känner att det blivit lite väl mycket godis nu det senaste så får lägga av med det, hade ju nästan helt slutat med det så varför började jag igen?! jo för att jag var så jävla godissugen en dag så jag köpte godis och sen var det kört. Hade tänkt att när ps och picasa var klart så ska jag fixa ihop ett collage med min förra häst cabbarét som det stå om längre ner på bloggen så ni får se hur fin han blev! :D Men nu så ska jag läsa andra bloggar och uppmana er om att tipsa om lite mer vad ni vill läsa om, hur många av er är hästintresserade och är intresserade av hästövningar och hur många vill bara läsa om mitt liksom, minus hästarna? :)





PUSS PÅ ER    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0