it was the calm before the storm

SUCK!
King var inte helt fräsch idag :( Han var någonstans mittemellan halt och stel.. Så ska åka och röntga han så får vi se vad det är..  Eftersom jag inte hade bloggen när orsaken till problemet hände så får jag förklara... 

För ca 1 månad sedan så drog King sönder hela staketet med sitt vänstra bakben. Alltså tråden på staketet. Så han fick ett ca ½ cm djup och han blev jätte svullen och lite halt så vilade en vecka och sedan var det bra.. Men nu har det kommit tillbaka så ska beställa tid för röntgen så man kan se att allt är OK så att man inte rider på något som inte är helt okej... Så det känns jäkligt tråkigt faktist att det kommer just nu... Men får hålla tummarna för att han ska vara okej...

Jag tänker dessutom tipsa er om en kille vid namn Christoffer, han driver en modeblogg... Super blogg, tycker definitivt att ni ska läsa... Klicka på namnet för att komma till bloggen! :)

Menmen, nu ska jag skutta ut i stallet och börja mocka, ta in hästar och fodra igen! :D men först bjuder jag på en bild på Kringla och Kavat, mammas 2 fölisar :)





PUSS PÅ ER 




Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas att det inte är något allvarigt :(

2010-08-31 @ 19:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0