If I say jump you say how high!

Tjooohooo!!!
Keramik hoppade super! :D Stannade första gången jag vände mot hindret men smackade på henne och sedan hoppade hon allt, hela tiden.. Vilken underbar lite häst hon är. :)
King hoppade också bra, hoppade förbi hindret några gången istället för över men va fan, han är 4! Han är duktig ändå och jag älskar han massa <3
När vi skulle bära bort hindrerna så släppte vi king lös och han var som en liten hund som gick efter oss, fram och tillbaka, fram och tillbaka... Så söt är han! :) haha
Men nu är det helt bestämt iallafall, jag hoppar Keramik på kvaliten, HJÄLP... men men, jag kan bara göra mitt bästa så hoppas vi att hon litar på mig och skuttar över dessa små skit hinder...
haha!!
Nu har jag lunch tills camilla kommer och säger till så nu ska jag äta ur min feta godispåse och kolla på fångarna på fortet. YEY :D
Men innan jag säger hejdå så får vi en bild på King och Keramik...Sötnosarna..
PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0