i would give my life just to see you smile just one more time.

Jag har nyss avslutat ett samtal på 1 h och 20 min med min älskade vän Line ♥
med line kan jag prata om allt med, jag har känt henne i 6 år, så vi känner varandra utan och innan och jag saknar henne massa.... Men det var jätte skönt att få  prata av sig ordentligt nu. Hon hjälper mig i min deppiga dag vilket jag uppskattar till tusen... 

Stefan bjöd nyss på blodpudding och det är 3e gången i mitt liv som jag äter det men OJ så gott det är... Tycker faktist om det ;) Blodpudding och maaaaassaaaa lingonsylt, det är faktist bara 3 E i, men undra om det är OK ändå? ;) mohaha.....

planen för resten av kvällen är att snart gå ut och fodra hästarna, duschen och sedan sätta på en mysig film.. Har ni läsare några bra filmtips? Mina idéer börjar ta slut, vet inte riktigt vad jag ska se längre :P Så kom gärna med bra och roliga film tips, kan säga att jag ÄLSKAR tjejfilmer, haha!! Men bjuder på ett collage på min älskade line nu innan jag säger hejdå för denna gången....


du är den sjukaste, galnaste och mest underbara vännen man kan ha <3




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0