I´m a little drunk and I need you now!

just nu sitter jag i min älskade säng...
Undra om det finns något som man tror sig klara sig utan men egentligen inte gör?! Om det finns så tror jag absolut det är sängen, jag menar hur skönt är det att sova på golvet? ;)

Om jag skulle få möblera ett rum med endast 1 möbel så skulle det definitivt vara en säng, kläderna kan ligga på golvet liksom (det gör dom ändå)! :D





Idag är en sånhär dag som jag redan sagt tidigare som är så lugn och det är faktist lite jobbigt att jobba dom dagarna för man måste gå upp tidigt men det finns inget att göra så det blir massa slötid endå och då hade man ju egentligen bara velat sova ut men ack nej, sådan lyx ska man då inte å! ;D

Ikväll ska vi kanske kolla på Carls fotbollsmatch, JÄTTE KUL! njae, inte direkt men man gör något och får ha vanliga kläder och kommer ut bland folk så det funkar... Kanske det finns några snygga fotbollshunkar i min ålder som också ska titta, hoppashoppashoppas

Men nu ska jag slå på en film och njuta av mina pringles, underar på om man kanske ska se någon av Stig Larssons underbara fiilmer, jo det blir nog så.




PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0