everybody is changing and I just feel the same.

HEJ! :)
måste bara börja med att säga: 27 UNIKA BESÖKARE IDAG, I LOOOOVE U <3
jätte kul att så många läser bloggen, hoppas bara att det blir fler och fler och det är bara att komma med tips om vad jag ska skriva om...
Idag har jag hoppat King och Bissen...
Bissen hoppade SUPER, han har blivit jäääätte duktig verkligen sedan vi började hoppa dom för ca 2 månader sedan! :) King var..... ah, urusel om man säger så, men hoppade mot speglarna så dom såg sig själva där i så tror att det kan vara det för han har ALDRIG gjort som han gjorde idag, (går inte in på det mer, blir långtradigt men vill ni veta så fråga :P) men ska hoppa lite imorgon med så han får bra självförtroende och vänjer sig! :D
Keramik dumade sig enormt mycket också tydligen?! Reneé, en svensk tjej som jobbar som unghästutbildare i tyskland var och skulle hoppa keramik och ozzy inför kvalitén....
Det slutade med att Reneés chef satt och red och efter det kom beslutet att jag kommer hoppa Keramik på kvalitén, närmare behöver jag inte gå in på här på bloggen faktiskt men ni kan ju gissa hur det gick?! ;)
Idag har hästarna som sagt börjat stå inne så nu kommer det nya rutiner som jag ska lära mig men det kommer bli kul! Tycker faktist riktigt mycket om mitt jobb även fast vi jobbar dygnet runt ibland!!
Kan verkligen tipsa alla som själva vill komma någonvart att hitta ett bra hästskötarjobb som du får mycket hjälp på för ojojoj, vad man utvecklas!!! Har blivit  otroligt mycket bättre och stadigare i sitsen, har lärt mig ENORMT mycket och ändå har jag bara vart här i 2, 5 månad!!!! haha, men jag har haft väldig tur att hitta ett extremt bra jobb också...
Annars har jag faktist inte så mycket att dela med mig av just nu, återkommer om det är så...
PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0