baam, boom, crash mr cool

ojojoj, camilla kommer hem efter att ha vart iväg och hållt lektioner + ridit en 3årig hingst vilket slutar i att hon har flygit av och skadat nacken..
I min skadeglädje jublar jag över att vi antagligen slipper åka till Lussan imorgon men grubblar över om det blir jag som får rida alla hästar med camilla som diktator på backen? Hmm, det återstår att se imorgon ju! haha.

Just nu håller jag på att klura på en bra födelsedagspresent till Lines pojkvän alex, men det är inte det lättaste, det bästa jag kom på var en dosa snus som man pyntat med glitter och paljetter så ni ser mitt problem!
VAD GER NI ERA POJKVÄNNER NÄR DE FYLLER ÅR?
Jag ger mina morötter och äpplen.... men dom är hästar förstås.. Tror inte en människa hade uppskattat den presenten lika mycket som hästarna gör! :D haha...

Men nu ska jag lägga mig i sängen, kolla på the last song och sova... God natt på er...


PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer
Postat av: tina

jag gav min pojkvän en strap-on att knulla han hårt i röven med! ohyes! han älskar't!

2010-08-31 @ 21:54:22
Postat av: Anonym

parfym, kallingar, t-shirts med mera med mera med mera

2010-09-01 @ 14:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0